2 sierpnia 2008

Beskid Makowski (Chełm)

Pasmo: Beskid Makowski

Trasa: Zembrzyce Chełm (604 m) Chełm Wschodni (581 m) Palcza

Pogoda: ???

Widoczność: ???

Jestem w szoku. Szóstego października 2019 r. zacząłem gruntowanie porządki w archiwum wypraw. Skupiłem się na wyprawach z lat 2006-2008, bowiem to z tego okresu jest wiele nieopublikowanych zdjęć oraz przygód. Niestety, większość wypraw jest pozbawionych jakikolwiek dowodów zdjęciowych. Wynika to z awarii dysku komputerowego w konsekwencji czego przepadły tysiące fotografii. Mimo, że zdjęć z tego okresu zachowało się niewiele to jednak w miarę możliwości umysłowych pamiętałem mniej więcej jakie szczyty odwiedziłem w tym czasie.

Odtworzyć chronologię moich wycieczek pomogła ewidencja wycieczek do Górskiej Odznaki Turystycznej, którą początkowo zbierałem. Nim powstał blog był to mój swoisty pamiętnik. Wziąłem więc sobie książeczkę GOT i ku memu wielkiemu zdziwieniu zauważyłem wpis z 2 sierpnia 2008 r. o wycieczce w Beskid Makowski, w masyw Chełmu. Szok spowodowany jest tym, że kompletnie nie pamiętam takiej wycieczki. Nie pamiętam bym kiedykolwiek posiadał z tej wyprawy zdjęcia. W książeczce jest jednak napisane, że przowodnik górski był obecny więc prawdopodobnie wycieczkę odbywałem wraz z Kołem Grodzkim PTTK. Ogółów ani tym bardziej szczegółów jednak nie pamiętam. 

Z pewnością prędzej czy później przejdę tę trasę, toteż będzie możliwość profesjonalnego udokumentowania trasy. Na razie pozostaje ten wpis aby już żadna awaria nie zagroziła początkom moich górskich wędrówek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania =)